kondition va e de?

nu är den på plats!


dags att bli av med gravid magen nu så där ett år senare :p ska göra ett försök iaf promenader ger mig ju ingenting... har varken tid, råd eller lust framför allt att gå på gym så igår åkte jag till svärmor och låna deras crosstrainer!
och fy fan ingen kondis här inte stod på skiten i 15min och jag har sån mjölksyra i benen att jag knappt kan stå! haha men jag väntar tills ikväll så kör vi ett litet pass igen..
de får gå sakta men säkert i början d va ju endå 4år sen jag tränade :p
ja usch vad lat man blir när man blir sambo haha :p
(måste ju ha nått att skylla på när man legat på latsidan så pass länge) =)

nu tänkte jag laga lite mat i väntan på att mina troll slå vakna till liv =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0