Jan. 01, 2013

mm nyårsafton?
blev en test tripp med bilen till nykvarn och den gick såå fint gamla doris dock inge byte av spindel eller lampa så tar det i morrn istället =) tog en liten fika hos svärmor och sen hos svärfar för att sen äta go middag med fina vänner hemma hos oss.
gjorde inbakad fläskytterfile m. vitlök, egen "satans jävla" god sås och pommes och jag lyckades så fint med köttet att det nästan smälte i munnen! =D
sedan blev det bingolotto med bara nitlotter! men Johan vann iaf en ny lott så de blir en ny omgång på söndag och då ska jag fan vinna bilen! =p
vid tolv slaget låg mina hjärtan och sov så sött men inte bizzy hon skulle sitta på första parkett på balkongen och titta på alla smällare, Gött med en hund som icke är rädd för smällare! =D
och eftersom det inte är ett skit på tv så hade jag nu tänkt att försöka somna så man orkar gå upp i morrn igen blää på dessa tidiga mornar!

så gott nytt år till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0