Dec. 29, 2012

jaha då blev man sjuk iaf då :( skulle vart hos läkaren igår men avbokade för att jag kände mig hängig plus att de känns väl inte så schysst att komma till intensivavdelningen om man bär på nått virus så jag så dit den 18e istället =)

meen ligga hemma kan man ju inte göra så jag packa ner ungen i vagnen och tog gubben och åkte till moraberg så jag fick köpa nya skor och jacka =) skönt ska de bli, slippa frysa och bli blöt om fötterna (har hål i sulan på båda mina skor)

och julen var den bästa på länge svärmor med familj kom hit den 23e och åt lite och på julafton var min mamma, Robin,emila och mormor över =) dock vart det en kort visit så adde kom och hämtade oss ( våran bil e fortfarande stående) så spenderade vi kvällen hos svärfar.
det blev även en tripp till min farmor på en jul lunch =) och mycke klappar blev det jag vet inte ens vad jag ska göra av allt thilo fått haha ska ta ett kort sen på allt han fick =)

nu blir det soffläge och kolla på film medans knysselmannen sover

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0