Dec. 21, 2012

jaha och lever gör man än! kanske är en nystart istället för undergång? =)

idag har vi vart och handlat in dom sista julklapparna och när jag skulle kliva av bussen så gick vagnens korg "spännen" sönder =/
vägde lite mycke kanske men inget gick sönder och jag fick mig hem med allt =)
men faan vad jag inte saknar allt buss åkande! bara massa stress och koll på klockan, kallt som satan och vänta på att dem ska komma... så jag skippar det och lagar bilen i morrn istället! eller ja gubben får fixa bilen eftersom jag fixade naglarna igår så vill jag ju inte riskera att bryta av dom :p kan ju alltid muta med en öl eller två =D
nu blir det till att titta klart på filmen sen försöka sova.
må bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0