dags?

kanske dags att börja skriva lite igen?! tiden har bara sprungit iväg sen thilo kom till världen,
herre gud han blir hela 11månader på måndag vart tog tiden vägen?

det har väl inte hänt så mycket under denna tid heller förutom att han växer så de knakar säger redan enstaka ord och förstår väldigt mycke av vad man säger =D
kryper som en raket gör han med, ibland saknar jag tiden då han bara låg och sov så man hann med hemmet mycke mer
idag blir det väldigt mycke "aj aj" när man slutar leka för att te x diska =(
och i morrn tänkte jag försöka ta mig till affären om jag orkar haha fy fan va lat man e när man har bil eller ja en bil som funkar kamremmen har hoppat av så just nu är det buss som gäller vilket inte är kul när det är handlingar dags =(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0